StAgE : DiNsDaG..aL Een BeEtJe AfScHeiD NeMen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van NoRiChA - WaarBenJij.nu StAgE : DiNsDaG..aL Een BeEtJe AfScHeiD NeMen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van NoRiChA - WaarBenJij.nu

StAgE : DiNsDaG..aL Een BeEtJe AfScHeiD NeMen

Door: Noricha

Blijf op de hoogte en volg NoRiChA

31 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Dinsdag 31 maart
Oh, neej..nog maar een paar dagen en onze stageperiode is officieel voorbij !!!
In de gang kwam ik toevallig weer dat jongetje tegen uit de onderbouw.
Ik weet zijn naam niet, ik weet ook niet in welke klas hij zit..
Ik weet alleen dat hij elke keer als hij mij ziet met open armen op me afrent.
(Zelfs als ik dus bijv. toevallig voorbij zijn klas loop, hij rent gewoon naar buiten als ie het ziet)
Voor mij komt het dan ook vaak over alsof hij er ineens uit het niets verschijnt. En ik sta er niet eens meer van te kijken :P
Hij was trouwens ook degene die me met Valentijn een roos had aangeboden, die ik niet kon aannemen.
Omdat mijn stageweek bijna voorbij is, heb ik meteen de kans gegrepen om een keer met hem op de foto te gaan. Dan is dat ook weer afgehandeld. :)
Vandaag ben ik wederom weer druk bezig geweest met van alles en nog wat,zoals collages maken v.d gedichten, nakijken en nog wat kleine dingetjes regelen.
In de andere grade 4 klas hadden met spoed een leerkracht nodig.
Hier ben ik nog vlug even ingevallen en blijkbaar mochten de kinderen hun naam in aparte letters op papier schrijven.
Nou, ik was meteen in de zevende hemel, want verschillende letters schrijven is echt mijn ding !
Zo leuk !
Verder heb ik met de kinderen de gemaakte kastelen beoordeeld.
Dit deden we net zoals gisteren klassikaal.
Tjah, ik moest wel..de kinderen waren zo enthousiast vanmorgen !
"Gaan we weer de kastelen beoordelen, aan het einde van de dag?!" Werd verschillende keren vriendelijk doch met dringende toon gevraagd.
Ik had de kinderen beloofd dat het groepje dat het beste had samengewerkt de afgelopen lessen,
iets leuks zou krijgen.
Vandaag had ik Nederlandse medailes meegenomen en heb deze overhandigd aan de kinderen uit het "best samenwerkende groepje".
Ze waren zo trots !
Mooi is dat, om te zien..
Na school heb ik nog even foto's gemaakt van de kinderen met Miss Milly, onze brievenbus.
Dit is echt een groot succes in de klas, zeg !
Ben zo blij dat ik de moeite heb genomen om er één te maken.
Voor het eerst hangen er nu ook werkjes in de klas van de kinderen.
Ik heb de papieren dieren opgehangen en ook de kastelen krijgen een mooi plekje !
Na school zijn we de ingredienten gaan kopen voor arretjescake en pannekoeken.
Deze zijn we na het avondeten gaan maken in de keuken.
Natuurlijk ging er weer het één en ander mis..(er viel bijv. melk op de grond, er was geen weegschaal, etc) Maar hopelijk zullen de leerkrachten in de leerkrachtenkamer er morgen van genieten !
Heeel veel liefs,
xXx NoRiCh@
(PS : Gisteren heb ik 5 nieuwe berichten geplaatst.
Jah, ik was een beetje overenthousiast..ik weet het)
Benieuwd? Klik dan op "vorige" !
En nog bedankt voor de superleuke reacties !!
Percy bedankt voor het leuke berichtje, ik waardeer het enorm.
t
Tante Sonja bedankt voor het berichtje.
Leuk om iets te horen over de struisvogels in Suriname ! :)
Ook erg leuk de groetjes te krijgen van Patricia en Ivan !
Hoe gaat het met iedereen daar?

  • 01 April 2009 - 09:46

    Elpee:

    Echt goed bezig Yoshi, die kinderen daar zullen je echt gaan missen!!

    XXX Buddoheys

  • 01 April 2009 - 13:44

    Ellis Gootzen:

    Hoi Noricha, ja aan alles komt een einde. Al met al is het toch heel snel gegaan. Zei ik gisteren nog tegen Inoka en mama. Maar met een bijzondere ervaring rijker lijkt mij zo. Geweldig je foto's en belevenissen, behalve het berg beklimmen dan. Jeetje, ik moet er niet aan denken!! Geniet nog van de laatste dagen en alvast een goede terug reis. Veel liefs vanuit Gilze, xxx

  • 01 April 2009 - 16:19

    Ienemien:

    nog even en dan mogen wij weer met jou op de fotooooo hihih
    ofja ik maak de fotos wel ;)

    Kusxxx

  • 02 April 2009 - 07:49

    Dimph :

    Ha Noricha,
    Bedankt voor de mooie kaart.Sorry dat je al lang niets meer van ons gehoord hebt, maar hier is alles oke.Twan heeft een fijne verjaardag gehad, leuk dat jij daar nog aan denkt.We zijn toch goed op de hoogte van je belevenissen en ervaringen die je allemaal op doet, via deze site en als we die niet lezen via je ouders.Mooi om te weten dat het goed met je gaat en ontzettend goed doet.Geniet nog van deze laatste dagen. Vooral van je klas en de lieve mensen die je allemaal ontmoet hebt. Wij zijn blij je volgende week weer terug te zien en je verhalen en belevenissen uit jou mond te horen.
    Lieve groetjes,
    Twan en Dimph

  • 02 April 2009 - 15:29

    Ramon:

    Hey Noricha

    Heb je site een goed bekeken en alles gelezen volgens mij heb je het wel goed naar je zin gehad!

    Thanks nog voor je sms echt leuk:D

    Ga je snel weer zien!!

    Cause youre still de beste collega die er is!!

    One Love!!

    Kusjes Knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

NoRiChA

Actief sinds 04 Jan. 2009
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 25530

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 05 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: