EeN AvOnDjE UiT MeT TAnZI ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van NoRiChA - WaarBenJij.nu EeN AvOnDjE UiT MeT TAnZI ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van NoRiChA - WaarBenJij.nu

EeN AvOnDjE UiT MeT TAnZI !

Door: Noricha

Blijf op de hoogte en volg NoRiChA

02 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

26 februari

Vandaag was het niet zo'n bijzondere dag op stage.
Er was iemand jarig en dan trakteert degene niet op vlaai...(wat ook heerlijk is
Dit keer lagen allemaal kleine hartige hapjes klaar zoals koeken en cake en iedereen kon van elk hapje er een of meer nemen !
Daarnaast was er ook nog roomijs met een lekkernij.
De vorige keer werd er op loempiaatjes enzo getrakteerd..ook erg lekker.
Jaja..de mensen in het onderwijs hebben het zo slecht nog niet ;)

Na stage zouden we samen met de lerares van Handvaardigheid & Drama
genaamd Tanzi ergens iets gaan eten.
Zoals ik het had begrepen zou het een soort van grote zaal zijn, binnen..
waar je allerlei hapjes kunt eten en natuurlijk van tevoren entree betaalt.
Tanzi smste ons dat ze om 6:45 bij ons zou zijn. (= 18:45)
Door omstandigheden stond ze al een uur eerder op de stoep !
Wij stressen natuurlijk, want we zitten echt geen uur van tevoren netjes te wachten
totdat we kunnen vertrekken..haha
Maar uiteindelijk was het allemaal goed gekomen.
Samen met een vriendin en haar "vriend" reden we richting the place 2 be.
Daar eenmaal aangekomen, zag ik een supergrote tuin met prachtige bossen.
Niet veel later zag ik een hek om een soort van kermis staan.
Dit is dus waar die kinderen op school het over hadden !!!
Ze noemden het carnaval, maar eigenlijk is het een kermis met allerlei eetkraampjes,
met eten van over de hele wereld ! (Italiaans,Spaans,Mexicaans,Oosterrijks,Nederlands,Indiaas etc etc)
Jah, daar loop je dan met een knorrende maag en veel te veel kraampjes om een keuze te maken..
Uiteindelijk heb ik lasagne en een bbqkipstokje genomen.Smaakte heerlijk !!
Helga en Maartje hadden bij één van de Hollandse kraampjes een broodje kroket genomen
en daarnaast ook nog wat andere dingetjes waaronder een supergrote wafel met soort room erover heen.
Tanzi had ook vanalles geprobeerd en zelfs de Nederlandse hapjes vielen in de smaak.
Nadat onze buikjes gevuld waren, gingen we een kijkje nemen bij het podium, waar "South-Africa's new Idol" Jodi zou optreden.
Niet zo heel boeiend, maar wel leuk om de kinderen voor het podium helemaal uit hun dak te zien gaan !

Na het optreden heeft Tanzi ons meegenomen naar allerlei plekjes in Observatory.
Ze kende de buurt heel goed omdat ze er zelf heel lang heeft gewoond.
Omdat Helga en Maarje gek zijn van Sushi had ze ons meegenomen naar een sushi restaurant.
Ik ben niet zo van de vis en al HELEMAAL GEEN ROUWE VIS,
dus ik ging voor een vegatarisch loempiaatje, maar die nog vies was ook !

Toen onze buikjes NOG VOLLER waren, werd het tijd voor wat vetverbranding.
Nee, we zijn niet gaan joggen..
Tanzi heeft ons meegenomen naar een pool-bar.
Ik heb nog nooit gepooled (weet niet of ik het goed schrijf).
Dus ik heb de eerste ronde mooi even de kat uit de boom gekeken.
Ik was ook supermoe (terwijl het nog niet laat was),
dus ik moest even mijn uiterste best doen om weer wakker te worden en opnieuw energie te krijgen.
En dat valt nog niet mee, zoals Lloyd ook weet..als ik moe ben, dan ben ik ook moe ;)
Anyway, na de eerste ronde had ik weer een beetje energie en besloot ik toch om mee te doen.
Ik wist een ongeveer wat de bedoeling was en het was alleen nog maar een kwestie van het goed uitvoeren.
Wat overigens nog niet meeviel !
Toen ik die bal moest raken met zo'n stok voelde ik me net een kind dat pas leert schrijven.
Het lijkt zo makkelijk, maar zie maar eens de controle over het potlood te krijgen !
(In mijn geval die overdreven grote stok, waarmee je iedereen die achter je staat ook wegkaatst)
Ik vormde een team met Tanzi (die supergoed is) en gelukkig ging het steeds beter (dankzij haar positieve feedback)
Uiteindelijk heb ik een bal in het gat weten te krijgen en hebben we ook nog de ronde gewonnen !!!
Natuurlijk was ik ontzettend trots ;)

De tijd vloog voorbij en rond een uur of 23:30 werden we voor de deur afgezet.
Doodmoe en met enige zorgen voor morgenochtend gingen we naar bed.
Maarjah, één ding is zeker, we hebben het wel ontzettend naar onze zin gehad !!!
Tanzi is een leuke, lieve meid, waar we vaker iets gezelligs mee zullen gaan doen..
(maar niet meer zo laat& door de week)

Liefs
xXx NoRiCh@

  • 02 Maart 2009 - 11:04

    Elpee:

    Een Yoshi aan een pooltafel, de wonderen zijn de wereld nog niet uit :) Je hebt een mooi kleurtje gekregen zie ik, mag ik ook wat?

    xxx een bleke Buddoheyz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

NoRiChA

Actief sinds 04 Jan. 2009
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 25533

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 05 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: